hhannatiingstrm

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 30 juni 2010 17:32

hejsanhejsan ! :)


idag ahr jag och syster mublerat om i hennes lägenhet , så nu är det superfint ! :D hihi

och vi har precis kommit tillbaka till lägenheten , för vi har varit i gävle och fikat med emelies kompisar :) 

pappa och simon kom nyss , för jag skulle låna pengar och så ..

kl. halv 9 ska jag på bio med sötflikkorrrr :D

ska kolla på eclipse :) 

och sen efter bion åker jag buss tillbaka till emelie sen sover jag och simon här ! ;))


men nu ska jag åka och äta hos mamma ..

smsa ! :)


pussÄÄn ;**

Av hanna ttiingstrm ;)) - 30 juni 2010 00:37

hejsan ! :))


idag har jag inte gjort så mycket , 

mia sov ju hos mig inatt , 

så vi va ut och jogga vid 2-3 på dagen , 

sen åkte hon hem så åkte jag till valbo och träffa emelie ,

då handlade vi lite mat , 

sen träffa vi carro och hanna så åkte vi direkt till emelie för att hanna tatuerade sig :) 

det blev jättefint ! :)

sen åkte dom så käkade emelie och jag lite , det var supergott !! 

så har emelie och jag suttit vid teven hela kvällen  :)) 

så nu ska vi gå och sova :) 


imorn KANSKE jag går på bio med sötnosar om jag har pengar ;) hihi 

men nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink sen gå och sova ;))


pussÄÄn;**

Ovido - Quiz & Flashcards