hhannatiingstrm

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 15 juni 2010 21:42

hejhej ..


igår glömde jag att skriva ..

men jag gjorde inte så mycket ..

vaknade upp med mia och carro i mias mammas lägenhet , så åt vi frukost och fixa oss .. sen åkte vi hem till järbo , så åkte alla hem till sig .

men jag åkte tillbaka till sandviken så träffa jag edvin , sara , jesper och jocke ..

så åkte jag och sara hem till henne för hon skulle käka , sen åkte vi till jesper och träffa dom , så va vi där och massa ..


sen idag . så vakna jag vid 1 , så fixa jag mig och allt sen åkte jag och träffa edvin och jocke , (sällan) ;pp

så va vi ute ett tag , sen gick vi till edvin och så kom mia , sen jesper och så kom jag hem för 1 timme sen ungefär :))

och nu sitter jag vid tv:en med datorn i knät och tjockar chips och cola (hh)


puss;**

Ovido - Quiz & Flashcards