hhannatiingstrm

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 21 juni 2010 21:37

hallå , ville bara säga att jag sover hos mia inatt..

och jag hade tänkt lägga upp några supersöta gamla bilder på miaoch mig :D <3

        

Av hanna ttiingstrm ;)) - 21 juni 2010 21:37

hallå , ville bara säga att jag sover hos mia inatt..

och jag hade tänkt lägga upp några supersöta gamla bilder på miaoch mig :D <3

        

Av hanna ttiingstrm ;)) - 21 juni 2010 20:23

i can't do this anymore . 

i can't go around and pretending that nothing happens ?

i can't take no more crap from you . 

everybody thinks i have it good ..

but that's not true !

i don't have it good at all . 

and the help i get dosen't work .

i can't just forget whats happening and go on ...

please ? 

i hate this .. 

don't  do this to me ..



nu orkar jag inte mer . 
jag kan inte gå omkring och låtsas att inget händer ? 
jag orkar inte ta all skit längre . 
alla tror att jag har det bra . 
men så är det inte , 
jag mår inte alls bra ! 
och den hjälp jag får hjälper int jag kan inte gå omkring och låtsas att inget händer ? jag orkar inte ta all skit längre . alla tror att jag har det bra . men så är det inte , jag mår inte alls bra ! och den hjälp jag får hjälper inte ! 

Av hanna ttiingstrm ;)) - 21 juni 2010 19:42

hallojsan !! :D 


kom till mamma för ett tag sen , har varit hos pappa och städat och sånt .. 

imorn åker jag till valbo och köper nya skor , sen efter de blir det att träffa mia och leka lite med henne :) 


och nu har jag nytt nummer IGEN (aa) 

men det är sista gången jag byter nu .. 

så nu får det bli dethär ! :)

0738369731 . 

alla kan lägga in det så får man vara social !! :d (mp)


pussÄÄn;**

Av hanna ttiingstrm ;)) - 21 juni 2010 12:57

saknar dig baby ! <3


     så jävla söt :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards