hhannatiingstrm

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 5 juni 2010 22:17

hejhej .. 

idag så vakna jag ganska tidigt ,

så gjorde jag mig iordning så åkte jag simon och mamma in till valbo och köpte saker till mammas lägenhet ..

och så köpte jag ett halsband som jag ska ha på skolavslutningen ! :)) 

sen åkte vi till ÖoB för simon skulle ha nån godis ? ;) 

sen åkte vi hem till mamma .

så fixa jag lite ..

jag hade fått en hylla och en lampa så jag fixa lite i mitt rum :)

sen åkte vi och handla mat och massa mer .. 

och sen åkte jag till donken och träffa nåra kompisar ,

men jag hade så himla ont i magen så jag åkte hem nästan direkt ;) 

och så kom jag hem för typ en timme sen , 

så har jag bara suttit här :) 

imorn blir det åka hem till pappa igen :)

menmen , jag skriver mer imorn .. 


   saknar dig älskling (L)


pussÄÄn ;**

Ovido - Quiz & Flashcards