hhannatiingstrm

Alla inlägg under juli 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 1 juli 2010 23:41

hejsan ! :)) 

ville bara säga att jag kör på ny blogg ! 

jag har precis gjort en ny , men den ska fixas lite !! :) 

så jag dissar denhär ;)) 

men man kan ju ta en titt ? ((:


http://hhannattingstrm.blogg.se

Av hanna ttiingstrm ;)) - 1 juli 2010 22:44

nu har jag fått nog helt seriöst ..

jag vill inte vara i denna situation längre .. 

jag vill leva utan att bli utanför ? 

jag har bara en massa familjeproblem , HELA TIDEN ..

jag gör att sämre för att jag ens är där , alla påstår att det är mitt fel om någon annan bråkar med mig ? 

det är alltid jag som får skiten .. 

jag har tröttnat på de nu ! 

jag vill bara lämna allt som händer här och bara åka iväg ! 

förlåt att jag skriver om mina problem ..

men jag behöver skriva av mig av all min skit .. 

hur kul äre att höra dethär : 

" kan du lägga dig i tid nu så att inte alla blir suriga imorgon för att du är det ? "

av sin mamma ? 

INTE KUL !? 

jag vill inte vara här om alla bara hackar på mig vad jag än gör ? 

alla är suriga i tonåren ? 

men ändå säger mamma att det är bara jag som är de och massa , och att det bara är en ursäkt .. 

men jag försöker inte ens vara sur ? 

men det är inte lätt att vara glad när alla klagar på allt man gör ? 


tänk till innan ni säger till om nått nästa gång ! 



it's hard for me .. 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards