hhannatiingstrm

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 27 juni 2010 13:28

hejpåeer ! 


sitter hos mamma nu .. 

precis fixat klart mig , ska åka till pappa snart .

och sen vid 4-5 ska jag va med fflickoorrr .. 

har inte så mycket mer att skriva ? :)


jo , en sak till .. 

jag längar till såååååå himla mycket just nu .. 



  • vecka 27 åker jag , mamma ,bror och kanske syster ner till våra kusiner (L)
  • sabine älskling kommer till mig och stannar en vecka sen åker vi till henne en vecka (L)
  • i augusti kommer elinaälskling hem (L)
  • dansen börjar en vecka efter att elina kommit hem (L)
  • nästa sommar åker jag och min syster till USA (L)


Sååååååå underbara saker som kommer hända nu!!

och resten av tiden på lovet ska jag bara va med kompisar och chilla och hare bra !! 

och så får vi hoppas på att vi får lite bättre väder !! :oo 

men nu tror jag att värmen kommer ! ;)) 

SÅ VI FÅR HOPPAS PÅ DET BÄSTA !! 


pussÄÄn;**

Ovido - Quiz & Flashcards