hhannatiingstrm

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 7 juni 2010 20:04

nemen hejsan ! 

idag har jag varit i skolan , vi har typ städat hela dagen , sen på lunchen åkte maja och jag till dollar och köpte en varsin stor godisburk och en cola , sen åt vi lite på donken , sen när vi kom tillbaka till skolan så kolla vi på film och de va därför vi åkte till dollar :) 

aja , sen åkte jag hem och satt här ett tag , sen städade/rensade jag mina kläder och lite andra saker , för jag ska ju ha hälften hos mamma och hälften av pappa , iaf .. då åkte vi in med pappa , så lämna vi mina saker och så ska simon sova där inatt så vi lämna han oxå , och då åkte jag och pappa till coop och handla , då fick jag 3 st munkar (L) ASGOTT , I <3 MUNKAR !!!

heheh (a) och så kom vi hem för ett tag sen .. 

så nu sitter jaghär och har tjockat i mig 3 munkar + 1 cola + godisen som blev kvar -.- 

HAHHAHHA lite ont i magen nu eller ? ;))


aja , skolavslutning om 2 dagar :) 

imorn har vi maskeradbrännboll , och då kör vi klassvis , så har alla olika teman , och vårat tema är tjocka negrer ;)) HAHHAHAHHA

ska bli kul , sen dagen efter äre skolavslutning (L) 

ÄNTLIGEN !!!


  

ja , vare inte så vi sa ? :// saknar sommaren -09 (L)

Ovido - Quiz & Flashcards