hhannatiingstrm

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 16 juni 2010 16:38

hejsan :)) 

kunde typ inte sova nånting inatt ? :oo 

jag typ satt vid datan till 2 , då kolla jag på film , sen gick jag ut och gick typ i en timme , sen gick jag hem och då somna jag , då va klockan typ 05.00:o hahah

aja, sen vakna jag vid 13.00 

så åt jag frukost och fixa mig , sen cyklade jag till resecentrum och åkte med bussen hemtill järbo :)) och nu sitter jag här , har precis käkat och sånt :)) 

får bli några bilder på mig i mitt nya löshår :D<3

        

ja , så ser jag ut nu ;)))) hhiih



pussÄÄn ;**

Av hanna ttiingstrm ;)) - 16 juni 2010 03:12

nemen hallå ! :D


nu sitter jag här helt för mig själv i mörkret , eller ja , mörker och mörker .

det är ljust ute nu så det är inte så himla mörkt ,

aja .. har precis kollat klart på en film , och jag kan ffan inte sova ?! :o

jag är inte trött ://

jobbigt , för nu vill jag faktiskt sova ;pp haha

jävligt uttråkad är jag oxå !

men funderar på att spela lite , sen blir det en till film så får vi se omjag somnar då ;) haha .

och imorn .. funderar på att åka hem till saknade papi i lilla bajsjärbo ....

men bara kanske , om jag inte ska vara med någon här i sandviken .


men va social !!

0765802692 (mp''


Ovido - Quiz & Flashcards