hhannatiingstrm

Alla inlägg under maj 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 31 maj 2010 20:18

hejhej ! 

nu sitter jag här med mia sötsak , vi har varit vid ica och köpt fika och sånt till imorn när vi ska cykla till kungsgårn (y'' -.-

aja , snart åker vi till mia och hämtar saker så sover vi hos min mamma i viiken ikväll , så träffa oss ? :) 

har inge internet där så alla vet ! 

så man får smsa ! (hh' 


pussÄn ;**

Av hanna ttiingstrm ;)) - 30 maj 2010 22:31

hejsan .. 

skriver lite om dagen idag och igår :)) 


igår/lördag : 

började med att jag vakna upp hos min kusin med mami , så typ .. fixa jag mig lite sen åkte vi till syrran och hämta henne och simon , sen åkte vi till crusingen och gick där , ASTRÅKIGT ! -.- men vi åkte typ direkt . 

sen åkte vi och hämta en TV hos emelie , sen kom carro till sandviken så gick vi och mötte sara , så va vi på crusing , HAHAHAHAH och sen när vi stog och kolla på bilarna , så vare en kille som skulle gå in i en bil ,så hann han inte sätta in bena innan dom körde så dom körde över hans fot x'd HAHHAHAH han satt typ fast , så han skrek typ BACKA !? men då åkte han mer fram ! xdd AHAHHAHAH askul !(aa) 

ahahha , aja , sen så va vi där och träffa massa folk och sånt :) 

sen träffa vi ebba , så va vi med henne , sen stack vi hem till henne , och så satt vi och bara asgarva , och snacka hhehe , sen somna vi typ vid 3-4 för vi skulle ju sova där :) 


idag/söndag : 

sen vakna vi idag , och så hade ebba gått ner och vi visste inte de så vi leta somfan efter henne x'd HAHHAH ! sen hitta vi henne :) så åkte vi till MCdonalds och ebba skulle ha fotbolls match , så efter de kom pappa och hämta oss , så skjutsa pappa hem carro så åkte jag till mig så packa vi sen kom carro så åkte jag , mami , carro och simon till mamis lägenhet , så har vi packat hela kvällen , sen åkte vi hem vid 9 så käka vi pizza så kom carro igen . sen nu ska hon sova här :)) 

imorn blire skolan .. sen vetja inte ? ;// 

puss'N 

Av hanna ttiingstrm ;)) - 27 maj 2010 23:03

hejsan . 

idag har jag varit i skolan , sen åkte jag och mamma till gävle för att gå på " sex and the city 2 " och när vi skulle köpa biljetter så fanns det inga platsen bredvid varandra -.- hehe , och vi hade sån jävla tur så i gallerian var det nån tjej kväll :D hehe så det abr rea på asmycket ! så vi handla istället :)) 

jag köpte :

lila och vit BH - H&M

turkost nagellack - H&M 

svart vit randig tröja - H&M 

jeans - JC

2 par örhängen - JC 

skolavslutnings skor - Dinsko

hehe , ja :)) men nu ska jag sova , är hur trött som helst ! ((:


pussÄn ;**

Av hanna ttiingstrm ;)) - 26 maj 2010 22:08

hejsan , 

idag så va jag i skolan .. sen åkte jag och maja till mig och så köpte vi munkar (aa) 

sen kolla vi på film , hehe maja satt och grät , och jag somna x'd HAHAHHAH !!! aja , jag åt 7 st munkar ;oo hahhaa (aa) jag ÄR tjock :)) 

haha .. aja , sen följde matilda med oss så sålde vi strumpor , ( för skolan ) så kom vi hem vid 9 .. och nu så fick jag veta en tråkig nyhet som jag INTE tänker ta här .. isåfall på msn ( hannaehrbeehst@live.se

men nu ska jag se " sex and the city "

ooh , juste .. imorn ska jag och mamma KANSKE gå på " sex and the city 2 " på bio :D 

asniiice !? :) 

men va social ! 


puss'N 


Av hanna ttiingstrm ;)) - 24 maj 2010 17:48

hej.. 

idag har jag mått superdåligt ! 

elina åker imorgon och just nu vill jag bara gråta .. 

jag kommer bli helt ensam i sommar , dom jag är med kommer vara borta hela lovet , det här kommer bli den VÄRSTA sommaren ! 

jag skulle göra vad som helst om nån ville följa med till usa ? 

det är allt jag begär .. 

aja , inatt sov jag hos emelie ..

har inte så mycket mer att säga ? 

kommer gråta resten av dagen nu .. 

mia och jag har tagit ledigt imorn för att vara hos elina när hon åker :''( 

kommer bryta ihop ..men skit samma .

 min dröm (L)

Peace 

Av hanna ttiingstrm ;)) - 23 maj 2010 16:24

           älskar dig sötnos (L)

Av hanna ttiingstrm ;)) - 22 maj 2010 20:47

hejhej ! 

idag så vakna jag vid  10 , så fixa jag mig lite sen jogga jag till hålldammen med mia , sen när vi va där så bada vi lite ;)) asskönt ! sen gick vi hem till mia och hämta saker och åt glass , sen kom pappa och hämta oss sen åkte vi till ica och sen till mig och fixa några saker , sen åkte vi till elina , så kom typ massa så hade vi vattenkrig , ASKUL verkligen !? haha :D sen efter det så grilla vi och hade myys ;))) sen kom linus , theeraphan och oskar , så när alla hade åkt hem så vare bara jag och mia kvar , så la vi oss i en lerpöl ! :D så jag elina och mia gick till elina och så duscha vi i nån ute dusch :D hehe , ISKALLT !? men sen hade elinas mamma satt på bastun , så vi fick duscha inne sen basta :D efter de så kom mamma så skjutsa vi hem mia så nu sitter jag här ensam och lyssnar på musik . 

men va social !? (mp) 

och alla kollar på den sjuuuukt söta videon på elina !? :D ASSÖT .

'

älskar er enormt . ni gör min dag ! <3

Av hanna ttiingstrm ;)) - 21 maj 2010 15:33

hejsan .. 

inatt sov jag hos syster ,

så va jag i skolan .  

kom precis hem , 

vad händer idag ? :) 

hör av er !? 
0765802692/ imtherealangel@live.se

USAinmydreams.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards