hhannatiingstrm

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 2 juni 2010 23:11

hejsan !

idag så har jag varit i skolan , sen efter så åkte jag och mia hem till mig så åt vi se hade vi vatten krig (h) heheh askul ! :) sen åkte vi till mia så hämta hon pengar och käka liite ...

och efter de så åkte vi till ica och köpte munkar (L)

sen så drog vi ner till simons dagis för han hade avslutning , han ska börja på 6:års så han fick medalj och så sjöng han och såå :) sen efter de så åkte vi till UG och köpte biljett till stolt och nykter .. så stack vi till mig och så skjutsa mamma hem mia så åkte jag mamma emelie och simon till mammas lägenhet så cykla jag iväg och va ett tag med jocke , edvin och kalle :D hehe vi hade kul (yy' sen cykla jag hem .. och massa ..

så nu sitter jag här , ska sova nu .

 

pussÄÄn ;**

Ovido - Quiz & Flashcards