hhannatiingstrm

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 12 juni 2010 13:46

hallåj ! :D 

nu har jag inte skrivit på 4 dagar , så nu hade jag tänkt att skriva :)) 

vi börjar med onsdag , 

då vakna jag och mia upp hemma hos hennes mamma , så fixa vi oss och vi va hur pirriga som helst , sen gick vi till kyrkan , så träffa vi på dom andra .. 

så typ va vi i kyrkan och så sjöng några , dom var ASBRA !! 

sen efter så gick jag , carro , matilda och mia till American take away och käka pizza (H) hihi , sen så åkte alla hem . då gick jag till maja , så åt vi lite tårta , sen fick vi skjuts av hennes mamma upp till kiosken , för därifrån gick bussen till stolt och nykter . så hade jag askul där iaf , så testa jag ,  matilda och maja sånthär choklad hjul , då vann jag en marabou (H) hihi , asgott ! Sen , typ gick vi till discot och dansa och hade askul :)  sen så åkte vi hem vid 1 -.- 


sen vakna jag upp hos pappa i torsdags , 

så fixa jag mig sen cykla jag till sandviken , men jocke mötte mig efter halva biten :) hihi , sen va jag med han och emil ett tag .. sen åkte jag hem . 

efter nån timme så va jag med dom igen, så åkte vi till edvin :D 

så kom det massa , sen åkte vi till emil . så myste vi och lyssna på musik , vi hade askul faktiskt ! :) 

så somna jag och matilda (a) hahah , sen gick emils säng sönder så alla började asgarva x'd HAHHAHAHHAHA !!! 

sen typ , åkte vi hem och sov , 


så vakna jag hos mamma igår .. 

så åt jag lite och fixa mig , sen åkte jag och va med edvin och jocke . 

så va vi hos edvin ett tag , sen gick vi och mötte matilda och jesper .. sen gick vi tillbaka till edvin , och hade kulkul ! 

sen efter ett tag så cykla vi till donken/ica så gjorde vi massa saker .. 

sen typ , åkte vi hem till jesper , de va askul !! :D 

sen åkte matilda hem :(( <3

och så kom alva , johanna och sara :D hihi , då hade vi kul och gjorde massa .. sen cykla alla hem .. 


och idag .. 

jag vakna ganska sent . så åkte jag och pappa och köpte en parfym till mig och ett par skor till han , sen åkte vi hem till järbo och så hämta jag min dator och smink och sånt .. 

och så kom jag hit för ett tag sen , så fixade jag mig .. och nu sitter jag här och inte har nått att göra .. skittråkigt för att det regnar -.- 

och så finns det ingen att va med heller ? 

menmen , 

alla får va social !! :) <3


får bli lite bilder från skolavslutningen oxå :) 

        igga att jag ser tjock ut !! -.-


pussÄÄn ;**

Ovido - Quiz & Flashcards