hhannatiingstrm

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 19 juni 2010 01:43

jadu .. 

imorn hade jag mia och jocke tänkt ha en munktävling , den som äter flest munkar .. 

och då vill man ju inte betala 200 för 20 munkar ? ;pp 

så äre nån som vet vart man får tag på billiga vanliga munkar så slå en pling är ni snäll !! :D 


och förresten , jag ville bara dela med mig av den oerhört roliga videon !! :D hahahahha 


Av hanna ttiingstrm ;)) - 19 juni 2010 00:26

hejsannn :)

idag så vakna jag vid 1.. så fixa jag mig och allt , 

sen kom pappa och hämta mig så åkte vi till emelie (syster) 

och snacka lite och sånt . 

sen åkte vi och lämna av mig och simon hos mamma , sen åkte pappa hem . 

så va inte mamma hemma , så vi vänta på henne sen åkte vi direkt till nå ställe så fick jag 3 st tröjor och så ja .. 

sen åkte vi och handla sen hem och käka tacos :D

så gjorde jag inte så mycket .. 

och mia kom vid 9 och hon ska sova här inatt .. 

sen vid 10 så gick jagoch mia till stadsparken och va med jocke .

sen nu har vi precis kommit hem :)) 


vi ska snart kolla på film och mysa med cola och ostringar (yy''


fårbli sveriges gamlaste bilder på mia och mig då ;)) saknar tiden asmycket :// <3

         älskar dig gumman :) <3


pussÄÄn ;**

Ovido - Quiz & Flashcards