hhannatiingstrm

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 25 juni 2010 23:30

   

dagens hiss var att  mamma och pappa va med varandra nu på midsommar ,

vi hade jätte mysigt och så .. 

det gjorde mig ganska glad .. 

och så sov hon här .  

så dom bråkar ju inte vilket är asbra !

det kanske va lite löjligt ?

men det skiter jag i för jag tycker de är viktigt !  

     

dagens diss var att jag hade sjuuukt tråkigt !! ;o

helt seriöst , hela dagen .

umgicks med familjen bara ? 

inte så suuuperkul då !? 

jag hade faktiskt LÅNGTRÅKIGT ! 

hade inget att göra eller nånting ? ;ss

och så va ingen social -.-


pussÄÄn ;**

Av hanna ttiingstrm ;)) - 25 juni 2010 15:34

hejhej ,

ville bara säga att jag helt enkelt ÄLSKAR justin bieber ,

förut tyckte jag att han var ganska dålig ..

nu är jag helt tokig i hans röst (L)

hih ..den här låten är bäst ! :D <3

 


menmen ..

hittils har jag inte gjort så mycket idag ..

snart ska vi äta och så , sen vet jag inte ?:)

och ja , min famlij är tråkig som inte vill hitta på nått ;)) hahahahah !


pussÄÄn;**

Ovido - Quiz & Flashcards