hhannatiingstrm

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 20 juni 2010 21:22

nemen sheena :)) 


idag så har jag och mia varit i valbo , men först käka vi på donken med hennes mamma , bror och låtsas pappa :)) 

sen gick jag och mia själv där för dom andra skulle åka och fiska ;)) 

och jag köpte : 

baby blå BH - H&M

leopard och rosa färgad BH - H&M 

baby blå trosor - H&M 

baby rosa t-shirt med text - GinaTricot 

vit tröja - b.young 

hjärt halsband - Guldfynd

( allt finns med på bilden )

   halsbandet syns knappt såg jag nu .. men man ser ju lite ? :) 
jaja , och så åkte jag med mamma och pappa hem till mamma för att hämta mina saker , sen åkte jag med pappa till järbo :) och nu sitter jag och käkar och myser med mina söta små kissar :D <3
hihi , lägger upp en bild på dom för dom är ju så extremt söta ! :))
   hahahahah :D <3
pussÄÄn;**

Av hanna ttiingstrm ;)) - 20 juni 2010 01:51

halloj :)) 


såhär är det , att mia skulle sliipa hos mig i fredags, men vi sov inget , vi dygna istället (a) 

och så gick vi och åt frukost vid 5 på morgonen , sen kolla vi på en film då somna mia .. och sen efter en halvtimme så vakna hon igen . 

då gjorde vi inget . och vid 9 så somna båda , sen vaknade mia tydligen vid 5-6 och jag sov till 7, ( på dagen )  ... sen så cykla vi till maxi och köpte bubbelchoklad (L) 

hahah , sen kom vi hem till mig så käka vi pizza sen stack vi direkt till maja holm och kolla på nån skräckfilm med henne och emma olsson... filmen var ganska tråkig (A) hahaha nej men asså .. den var konstig ;pp 

sen satt vi och snacka och så kolla vi en stund på saw 2 för den gick på tv:en så snacka vi asmycket :D hihi , det var faktiskt kulkul ! :)) 

och nu har mia och jag precis kommit hem till våra kära choklader (A) hahhahahah  , 

och vi ska snart kolla på film .. faktiskt trött även om vi sovit hela dagen (a) 

menmen .. så kan de va ;))


fårbli en bild på mig och mia när vi skulle sova ute hela natten :D <3  

saknar <3




pussÄÄn;**

Ovido - Quiz & Flashcards