hhannatiingstrm

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 8 juni 2010 14:11

hallå ! 

idag har jag varit i skolan , vi hade brännboll .. vi förlora -.- hahaha 

men jag satt och kolla på , tror vi förlora för att jag inte va me ;)) hihi 

aja , sen sluta vi vid halv 12 .. 

så gick jag och mia till badhuset och så sola vi :) 

sen tog vi bussen hem .. och nu har jag precis käkat och gjort iordning mig , så nu ska jag och mia snart åka till sandviken , först till mamma och hämta ett par byxor , sen hem till mias mamma för vi ska sova där inatt :)) 

så ikväll ska vi fixa till imorn .. 

för då är det SKOLAVSLUTNING , hur skönt som helst ! :))

menmen , nu ska jag gå ner med min tallrik och packa lite , 

men alla får smsa !! ;) 

och förresten , jag kommer inte kunna skriva förens på torsdag , för jag ska till stolt och nykter imorn ! :)) 

menmen , 


  

bara för att jag ttyp saknar tiden ENORMT !! <3

when it was us against the world..



pussÄÄn ;**

Ovido - Quiz & Flashcards