hhannatiingstrm

Alla inlägg under maj 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 7 maj 2010 15:32

hejsan ! 

idag så hade vi prao , så jag och carro va på nån resturang i valbo :) 

först , så vaknade vi ungefär vid 6-7 sen tog vi bussen till sandviken vid 8 , sen bussen till valbo , så satt vi där i 1 timme typ -.- haha , vi kom dit 9 och dom öppnar allaä affärer klockan 10 så vi fick vänta där inne , sen öppna dom , så började vi med att byta om hehe , vi fick nån t-shirt och ett förkläde eller nått sånt ? :)) så fick vi skära massa grönsaker ,


och så vare en kille som skulle visa oss vad vi skulle göra och massa , då tappa han en sak på golvet , så han satte sig på knä på golvet sen tog han upp den , och när han skulle resa sig upp så ramla han så en hink bakom han åkte ner och massa , HAHAH FYFAN va kul det såg ut !! x'd AHHAHH 


aja , och så fick vi äta HUR mycke vi ville :D först fick vi fika när vi hade städat , sen gjorde vi grönsakeroch så sen åt vi lunch , sen fick vi sluta halv 3 så då fick vi en mjukglass :D asgott ! :)) och så åkte vi med carros mamma och pappa hem , och så köpte jag en sånhär liten väska som man har mobilen och sånt i , och så nu har jag precis kommit hem , ska göra fransk manikyr snart på mig och mamma :)) kuligt kuligt ! :D aja ,, kommer bilder sen :)) 


puss'N // hanna

Av hanna ttiingstrm ;)) - 6 maj 2010 21:06

hehe det får bli några bilder från ikväll , vi tog några kort , hehe det är inte bara domhär :)) men nu tog jag NÅGRA ! :))                

Av hanna ttiingstrm ;)) - 6 maj 2010 16:23

hejsan ! :D

idag så vakna jag och carro vid ungefär halv 6 , så gick vi upp klockan 7 , hehe vi hade sov morgon  ((: aja , och juste .. jag har bestämt en sak , att jag ska börja plugga och få mvg ! :)) jag ska plugga HELA helgen , och så for vi se hur de går ! och så har jag bestämt att jag ska inte vara så fjortis mer .. jag vill ha en bra framtid , så jagmåste bli bättre . när det gäller vad som helst ? ;// OCH JUSTE !? :D idag i skolan på lunchen , så vare en kille som inte fick va i matsalen för han hade gjort nått ? :) och sen gick han in och tog ett glas mjölk , så kom en lärare och tog hans mjölkglas , så han knuffa till glaset så läraren fick mjölk på sig , då kastade hon tillbaka på honom ! x'd HAHHAHA så börja han knuffa läraren och massa x'd HAHHAHAH !!!! fyfan det såg så kul ut  :D

hehe aja , SKITKUL att veta ! xd hahah , menmen .. nu sitter jag här och äter lite choklad , och senare ikväll sover jag med carro igen , för vi ska praoa imorn så carro och jag ska va på samma ställe :) det är nån resturang i valbo köpcentrum ? :) 

och jag blir så ledsen .. för elina ska åka till vietnam och thailand om 19 dagar och kommer hem dagen före vi börjar skolan igen , så¨hon ska va borta HELA sommarlovet :'(((( 

så elina jag och mia ska va nästa helg och så ;// <3

men aja .. kommer några bilder från dom senaste veckorna ! :)) 


hehehe tårtan som elina och jag gjorde åt min bror <3 :)

     så söta !! <3 musiken idag x'd <3  kemin igår :) <3

jag älskar dig älsklingen min ! <3

  

Av hanna ttiingstrm ;)) - 5 maj 2010 17:38

hejsan , 

idag så va jag i skolan och sen åkte jag och carro hem till mig , och nu sitter vi här och har precis kollat klart på andra avenyn , FYFAN va jag får ffel ! jag vill inte att det ska sluta , och även att det var ett ASDÅLIGT slut , och så kommer det aldrig mer ett till avsnitt ? -.-

HATARDE !! 

aja , nu snart ska vi möta maja så är vi med henne en stund , sen skulle vi kanske åka och sola  om det går :) men isf bara carro och jag , sen kanske vi sover hos hennes syster :)) 

men va sociala ! <3

  

Av hanna ttiingstrm ;)) - 4 maj 2010 20:38

hejsan ! :)) 

idag var jag i skolan , sen åkte jag till gävle och mötte mamma så gick vi och leta en jacka , sen tog vi en liten paus och käka på donken , sen åkte vi till valbo och kolla istället , då hitta jag  : 

jeansjacka - JC
randiga leggings - GinaTricot

halsband - GinaTricot
ah , och så nu kom vi hem och det tog 4 timmar att hitta en jacka ? -.- LIIITE ont i fötterna nu då ? aja , men sånt är livet :))  

men alla kollar bdb hoppas jag ? ;) 

iimyourbiiatch @ BDB


  

Av hanna ttiingstrm ;)) - 3 maj 2010 21:35

hejsan ! :)

idag så har jag inte gjort så mycket ? 

suttit hemma och sånt . 

och från och med nu , så ska jag sluta äta godis och spara pengar till min USA resa ! (:

tror ni jag lyckas ? :D 

hehe (aa) 

och förresten , jag saknar jätte många , och kan inte träffa dom pga pengar :( INTE KUL !!

aja , nu ska jag sluta babbla och kolla på tv ! :) hehe .. 

men kolla alltid bdb ! :D 

iimyourbiiatch @ BDB

Ovido - Quiz & Flashcards