hhannatiingstrm

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 8 maj 2010 23:19

nu är det kört .. 

jag klarar inte av att leva såhär mer . 

om jag fick välja , hade jag hellre valt att dö istället för att leva såhär ett helt liv , 

jag vill inte leva om det ska va såhär .. 

allt blir bara skit , vad jag än gör .. 

jag gömmer alla tårar bakom mitt leende .

när jag kommer hem på dagarna efter skolan så sprutar mina tårar . 

det är bara en sak som gör mig glad .. mina vänner .. 

det blir bara värre av att vara kvar är .. 

jag vill bara bort härifrån . ifrån denhär skiten .. 

skolan går inte bra , familjen spricker isär , kärleken kan dra åt helvete ..

det finns ingen andledning för mig att leva ? 

vad är meningen med livet om det är såhär ? 

när jag tänker på hur mitt liv egentligen är så börjar jag gråta .. 

för det är inte ett bra liv .. 

dom enda som får mig på fötter när jag ligger .. 

det är mina vänner . 

dom finns oavsett vad .. 

mitt liv kan bara ta och dra åt helvete .. 


denhär låter är som om hon sjunger om mig .. som om det är mitt liv det handlar om .. just så , är mitt liv .. 



Av hanna ttiingstrm ;)) - 8 maj 2010 18:21

hejsan ! 


idag så har min bror haft barn kalas , så jag har typ gjort en tårta och typ , skattjakt och sånt ;)) ahahha SÅÅÅÅ kul !! ;) 

aja , och så har jag pluggat , ska plugga mer  nu .. sen åker jag mamma och brorsan till min morbror och sitter där ikväll .. nån som vill träffas i sandviken ? :)) 

SNÄLLA ? ;) 

men kolla bdb ..


@iimyourbiiatch


okej , fårbli en bild oxå då ;))) 

  

peace 

Ovido - Quiz & Flashcards