hhannatiingstrm

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 10 maj 2010 21:52

hejsannnn :)


idag , så har jag först varit i skolan , sen åkte jag hem .. men var tvungen att åka tillbaka för jag skulle ha utveckligssamtal , så jag tog bussen tillbaka och mötte mamma så va vi där , sen åkte mamma och jag och handla sen åkte vi hem , så åt jag lite sen cyklade jag till mia och där va elina , så jag va med dom och så hoppa vi lite studsmatta och kolla på film , en så kallad " LÄSKIG " HAHA , men det var inte ett dugg läskig -.- jag störde mig på det somfan ! och så var det fel film som vi hade laddat hem -.- kul ? fastne ..

aja , nu är jag iaf hemma , ska typ kolla på tv snart ((: 


och nu vill jag bara ta upp en liten sak , jag har blivit sjuukt konstig :/

1. jag är sur hela tiden förutom när jag är med mia eller elina !

2. jag är hungrig HELA tiden ! 

3. jag är trött jämt ! 

4. jag vill bara gråta hela tiden ! 


det är hemskt .. vill inte ha det så :// det är jobbigt ;oo 

aja , det var ju såååå intressant ? ;)


och för alla som vill veta , jag ÄLSKAR elina och mia mest!   

Ovido - Quiz & Flashcards