hhannatiingstrm

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 14 maj 2010 11:38

hejsan ,

igår så va jag med mia och elina , hos elina för hennes småsyskon hade barnkalas , viktor och celine :)) 
så vi hjälpte till där :D

kulkul !;)) aja ,, sen fick vi skjuts av elinas pappa tord hem till mig , sen va vi här i kanske en halvtimme sen GICK vi till jäderfors från mig och vi gick dit för 2 anledningar (aa) och den första va för att elinas lillasyster celine hade klippt sig i håret och hon hade jätte fint hår , och nu har hon kort :// om ni undrar så är hon bara 5 år ;) ahaha ja , och den andra anledingen är för att elina hade kakor hemma så vi fick ett helt kakpaket (aa)! :oo   vi ÄR duktiga (hh)  

vi skulle gå tillbaka oxå men jag har nå fel med mina fötter så dom gjorde asont , och elina hade skavsår :/ men mia ville gå tillbaka oxåå ahaha , hon ärså söt hon :D men iallafall så fick elinas pappa skjutsa oss tillbaka till mig ;)

sen när vi va vid mig så kom linus så va han med ett tag , sen kom matilda och carro , 

sen åkte dom hem vid halv2 :)) så la vi ossoch kollapå film ;) 

och nu vakna vi imorse , och jag har precis fått reda på att jag kommer bli dissad TOTALT om högst 3 månader :// 

mia ska flyttafrån järbo -.-

och så snart ska dom åka , elina ska till valbo och mia till ljusdahl ? : )

och gissa vadsom står i tidningen ? :o 

   AHHAHAHHAHAHAH det ärju sjukt , i LILLA järbo ? x'd 


aja , skriiver sen .

puss'N // hanna 

Ovido - Quiz & Flashcards