hhannatiingstrm

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 16 maj 2010 21:06

   VILLHA !?!?!?


kul då att man inte får allt ://

Av hanna ttiingstrm ;)) - 16 maj 2010 10:51

hejsan ! 

igår vakna jag upp med elina hos mig , vi skulle egentligen sova hos linus men jag kunde inte ,tänker inte säga varför ;)) aja , så gick vi upp och åt mat , det var så sent så mamma hade gjort mat så vi åt de som frulle ;)) så låg vi och schteeekte ett tag :) sen kom carro och matilda och hämta carro cykel , så packade jagoch elina sen åkte vi och lämna elina , så åkte jag och simon till syster , mamma och pappa skulle på nån konsert ? :) 

aja , och så hade vi askul , först va vi och handla sen gick vi hem till emelie , så åt vi lite god mat och hade mysmys  ! och hon har ju kattungar så 'in i HELVETE söta !! :D dom är typ 4 dagar bara :)) iaf , sen somna vi typ vid 2-halv 3  , och elina har gjort mig sjuk så jag har fått snyta mig stup i kvarten och kan knappt svälja ? -.- TACK ELINA !? :d hah ;) 

aja , så imorse vakna jag vid 8-9 så kom pappa och nu är vi hemma , emelie skulle jobba så vi kunde inte va kvar , men aja  , nu sitter jag här och ska typ chilla hela dagen :// kom hitom nån har lust ? :))) 

0765802692

pusspuss ;**

Ovido - Quiz & Flashcards