hhannatiingstrm

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 17 maj 2010 19:45

hhej ! :D 

idag så va jag i skolan , sjukt jobbigt pga att jag är sjuk :/ 

aja , efter så gick jag carro och mia hem till mia och käka och hade askul , sen gick vi till carro och lämna hennes väska och kollade på hennes söta små kattungar :D 

sen gick vi till mig , då åt jag sen hoppa vi studsmatta och så , sen nyss åkte dom hem och jag ska snart åka till emelies lägenhet med mamma och emelie förjag sover hos henne inatt :)) 

men då kan jag inte vara social , bara på telefon (mp) 0765802692

aja , vi ska åka nu .. men jag skriver mer imorn ! :) 

puss puss , 

oh juste .. jag vill bara säga att det är så jävla varmt ute idag !? :D heheh (aa)

hoppas det blir så resten av dagarna :) !


hhannatiingstrm * 

Ovido - Quiz & Flashcards