hhannatiingstrm

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 9 maj 2010 21:25

hejhej .. 

idagså vaknade jag ganska sent ? 

så låg jag i sängen till typ 3-4 

sen åkte jag och mamma till jädraås och skulle hämta ett bord och då va jag med min barndomsvän kattis en stund , hehe sen åkte vi hem och så kom mia , så va vi här en liten stund sen åkte hon hem och nu sitter jag här , packar till idrotten imorn , sen måste jag plugga -.- 

puss'N // hanna

Av hanna ttiingstrm ;)) - 9 maj 2010 12:21

    

jag tänkte svara på denna kommentar . 

först går man in på youtube och spelar upp den låt man vi ha , sen står det under >bädda in< så trycker man där , så kan man välja storlek hur stor den ska va på bloggen , och så kan man välja färger och sånt , sen kopierar man en text med massa bokstäver och sånt , man ser hur man gör .. iallafall , sen när du kopierat de så går du in och gör ett inlägg , då trycker man på dendär lilla ikonen bredvid den som man trycker på när man laddar upp en bild , och där kopierar du texten och sen ange eller vad det står ? :) 


FICK DU SVAR PÅ DIN FRÅGA ? :)) 


hoppas de ! :) 

hade bra ! 

Ovido - Quiz & Flashcards