hhannatiingstrm

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 18 maj 2010 20:27

hejhej ! 
idag så sov jag hos syster , så va jag i skolan , och på idrotten skulle man jogga 3 km UTAN att stanna , och typ alla fuska , det var bara jag , mia , rebecka och anton som jogga HELA vägen !? :D ganska stolt (H)
och sista 3 metrarna så spurta jag och fyhelvete , mina ben SKAKA !?:o

aja , sen så hann vi inte med bussen så skulle majas mamma kommaoch hämta henne , så fick jag och rebecka åka med för vi bor så enkelt :)

så kom jag hem , duscha sen gjorde jag lite mannagrynsgröt och sen la jag mig i soffan och somna (a) haha , sen vakna jag för nån timme sen ? skulle egentligen va med mia idag , men hon skulle leta sitt busskort och nyckel :)

men aja , nu ska jag ner och äta nått ..

oh förresten ! jag ska göra en till blogg !? :D

en som BARA är på engelska ?! 

om nån ens kommer läsa men? ;D 

men puss'N 

   och elina den jäveln åker om 7 dagar :'''( <3

Ovido - Quiz & Flashcards