hhannatiingstrm

Alla inlägg den 29 april 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 29 april 2010 20:28

SHEEENA !! :)))
idag var jag i skolan , sen åkte jag och elina till valbo och där mötte vi mia och maja , så vi va med dom . sen åkte maja hem :// så stanna jag elina och mia och så sen åkte vi till sandviken och så gick vi till sibylla då köpte jag en strips och mia fick en meny av sin pappa för han kom och hämtade oss och skjutsa hem oss :)) 


och jag köpte : 
tubtopp ( svart ) - H&M
jeans ( vita ) - Gina Tricot 
örhängen ( zebra mönstrade med rosa ) - JC
 


och allt är med på bilden ! :))) 
aja ,, nu ska jag typ sitta här , ska snart duscha , kanske bada .. och så ska jag städa tror jag -.-

förlåt för kopieringen , men pallar inte skriva nu tyvärr :// 


    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards