hhannatiingstrm

Alla inlägg den 18 april 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 18 april 2010 16:29

HEJSAN !! :))) 

nuså , nu ska jag skriva om kvällen igår ! ;))
först , så åkte jag till carro så åkte vi till elina och så hade vi ASKUL !! :)

vi ttyp snacka , ahhaha och så gjorde vi denhär limbo saken ? :D

sen så ja , dansade elina och linus och då blev det lite kyssar , sen så strula dom ett tag ;)) sen skjutsa elinas pappa tord hem oss :D  TORD ÄR SNÄLL  !! ;)))

och så följde carro med mig för hennes mamma jobba natt så vela hon inte va ensam med sin bror ? :) så vi käka sen gick vi och la oss och såg en film :) 

men aja .. så vakna vi imorse vid 12 trorja ? så fixa vi oss och åkte hem till carro , så va vi där ett tag sen åkte vi till mig och så spelade vi fotboll och massa mer ? :)) 

så nu har hon precis åkt hem , men snart ska jag åka till henne så ska vi åka till sandviken och sova hos carros syster katta :)) 

men nu kommer lite bilder från kvällen ! :D 


vi är såååååååå heta !! :)))
 

puss på er sötnosar ! :D 

    

 ddaaaaaaaaaaaans :))))   ÄLSKA MIA I BAKRUNDEN !! :DDDDD     sötnosar ! :))   MUUUUUUUUMS ! :D  så söta ihop ! :ooooo

dom fick dansgolvet för sig själva och myste lite ;))  

   


pusseN // hanna

Av hanna ttiingstrm ;)) - 18 april 2010 01:16


Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards