hhannatiingstrm

Alla inlägg den 12 april 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 12 april 2010 19:27

sheena ! :)) 


just nu sitter jag här , precis käkat .. 

idag så har jag och mia åkt till syster för alva skulle pierca sig så alva och wilma mötte vi på resecentrum och så åkte vi till emelie och så piercade hon sig i naveln , det blev HUR JÄVLA FINT SOM HELST ?! :oo shiit asså ! 

aja , och så har jag inte gjort så mycket mer ? 
ah och imorn äre skola , seeeegt somffan !! -.- 

menmen , kolla bdb  ! :))
iimyourbiiatch @ BDB


pusseN // hanna 

Av hanna ttiingstrm ;)) - 12 april 2010 02:13

hejhej .


hehe , nu sitter jag här , carro kollar på film , matilda försöker sova och mia kollar på en annan film ;))

dom kom hit typ vid halv 10 , så har vi bara suttit vid datorn och snackat ? :))

och nu är klockan 02.19 .

hehe , mia och jag har bestämt att vi inte får somna förens min pappa åker till jobbet (aa) hehe  , hur det nu kommer gå ? x'd

haha , men kolla bdb


iimyourbiiatch @ BDB


pusseN // hanna .

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards