hhannatiingstrm

Alla inlägg den 13 april 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 13 april 2010 20:37

SHEENA !? ;))))
somsakt så är mia och jag sjuuuukt cool ! :)) 
haha aja , idag så vare skola , sen så fick jag gå tidigare för jag skulle till gävle ..
sen så gick jag där ett tag och kolla kläder och så , sen mötte jag mia , carro och matilda så gick jag och carro till bussen för vi skulle till dollar , mia och matilda gick i affärer :)) 
sen åkte jag och carro hem med mamma , så skjutsa vi hem carro , så började jag tjäna lite pengar så kommer carro , så hon tjäna lite med . och så åt hon här med oss .. sen ttyp nu har hon precis åkt hem ;// 
nu sitter jag här , måste egentligen städa men jag pallar ffan inte ! -.- 
aja , va social ! 
don't forget , 

iimyourbiiatch @ BDB :))

fårbli en bild på mig och mia idag i skolan ;)) 
   


 pusseN // hanna .


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards