hhannatiingstrm

Alla inlägg den 14 april 2010

Av hanna ttiingstrm ;)) - 14 april 2010 20:05

Carolin Lindgren & Mia Broman .

ni betyder så otroligt mycket för mig !
ni har funnits där i alla lägen , och stöttat mig till 110 %
ni har gjort så jag klarat mig !
jag hade verkligen tur när jag flyttade hit , ni blev mina vänner !
och jag är jävligt lycklig över att jag funnit några så bra kompisar som er !
det är helt obeskrivligt ..
ni förstår inte hur mycket jag älskar er !
ni är exakt som änglar !
ni är MINA änglar .
jag vet inte hur jag ska förklara .
det går inte att beskriva med ord hur underbara ni är !
jag önskar jag var som er ,
ni är så speciell ..
ni är dom bästa jag nånsin träffat !
ni får mig att stå på fötterna när jag fallit .
ni ger mig en anledning till att leva !
allt vi gjort tillsammans!
alla minnen , ALLT !
det är helt sjukt ..
jag hade aldrig klarat dethär utan er .
ni betyder så mycket för mig ..
ni är dom bästa vännerna man kan önska sig !
har man er behöver man inget mer !
ni får mig att le när jag mår dåligt .
jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er oavsett vad !
en dag utan er vore som världens undergång !
jag skulle inte klara mig utan er !
ni är allt jag har !
ni är som mina systar ..

jag älskar er mest !

ni blev mina vänner , ni är mina vänner , ni förblir mina vänner !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards